Romanii au prins gustul cheltuielilor de Revelion. Pe piata au fost aruncate peste 305 milioane de euro pentru seara dintre ani, cu aproape 30% mai mult decat anul trecut. Si de aceasta data, comerciantii, operatorii din turism si companiile de telefonie mobila sunt principalii castigatori ai afacerii Revelionul. Insa bani buni au obtinut si importatorii si distribuitorii de artificii si petarde, precum si benzinarii. Comerciantii estimeaza cresteri cu 20% decat la Revelionul 2005, iar agentiile de turism cu 13% pentru destinatiile din tara si cu 35% pentru cele externe.

TURISM

Peste o suta de mii de romani au petrecut Revelionul la munte, la mare, in restaurantul unui hotel sau in strainatate. Preturile au variat intre 550 si 3.800 de lei noi. Estimarile arata ca turismul romanesc a inghitit 30 de milioane de euro, din ceea ce putem numi afacerea Revelionului, spune Dragos Raducanu, secretar general al Federatiei Patronatelor din Turism.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.