Vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, confirma, la randul sau, ca potentialul investitor va trebui sa se axeze pe pietele externe, aratand ca uzina nu poate fi rentabila daca ar produce mai putin de 150.000 de autovehicule, volum care nu poate fi absorbit de piata interna. Directorul general al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile, Marius Carp, spune si el ca investitia in noi utilaje nu s-ar justifica daca ar fi construite mai putin de 200.000 de masini pe an. Pe lista investitorilor interesati de preluarea producatorului roman de automobile au fost vehiculate nume precum GM, Ford si Renault Nissan.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Putinică, Microsoft: Cum lucrezi? Îmbrățișezi tehnologia sau te speli pe mâini?
Sursa: start-up.ro
-
Ziua Pădurilor: cum poți produce sustenabil hârtie, fără să distrugi pădurile
Sursa: green.start-up.ro
-
Cât costă carnea de miel în 2023? Prețurile din magazine și de la fermieri
Sursa: retail.ro
-
Sebastian Burduja: „Sectorul bancar a mobilizat sectorul public”
Sursa: futurebanking.ro
-
Roșu în gât: Ce afecțiuni poate indica?
Sursa: garbo.ro
-
Tarot Zilnic: Cine te iubește în secret?
Sursa: kudika.ro
-
Ford a prezentat al doilea SUV electric. Noul Explorer folosește platforma...
Sursa: wall-street.ro