Vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, confirma, la randul sau, ca potentialul investitor va trebui sa se axeze pe pietele externe, aratand ca uzina nu poate fi rentabila daca ar produce mai putin de 150.000 de autovehicule, volum care nu poate fi absorbit de piata interna. Directorul general al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile, Marius Carp, spune si el ca investitia in noi utilaje nu s-ar justifica daca ar fi construite mai putin de 200.000 de masini pe an. Pe lista investitorilor interesati de preluarea producatorului roman de automobile au fost vehiculate nume precum GM, Ford si Renault Nissan.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Tu ce faci cu telefonul tău la finalul vieții lui?
Sursa: green.start-up.ro
-
Vintruvian Estates preia Cramele Mennini și Histria
Sursa: retail.ro
-
Întreabă Orice: Sebastian Burduja răspunde întrebărillor comunității start-up.ro
Sursa: start-up.ro
-
Am închis capitole din viața mea pentru a mă putea bucura de prezent
Sursa: garbo.ro
-
10 Cărți minunate pentru copii și emoțiile lor
Sursa: kudika.ro
-
Vrei să reclami o problemă cu creditul de la bancă? Trimite un e-mail la ANPC
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum arată oferta Guvernului pentru încetarea crizei din Educație
Sursa: wall-street.ro