Business14 Decembrie 2005de Larisa GHITULESCU

Lectura de un minut

Verdele-crud Cosmote a facut deja inconjurul Romaniei. Pusa in fata culorii noului competitor, Connex nu a reactionat concret. Deocamdata

Connex se afla in fata unei dileme. Dupa ce s-a luptat atat de mult in justitie cu Telemobil pentru rosul Vodafone - unele voci spun chiar ca ar fi scos si bani din buzunar pentru a intra in proprietatea acestei marci - Connex se vede pusa acum in situatia in care "evalueaza folosirea verdelui Connex" de catre Cosmote, dupa cum au anuntat oficialii companiei saptamana trecuta.

In situatia nou creata, sunt cel putin trei intrebari care se pun in mod firesc: De ce a ales Cosmote aceasta culoare?; Cum vor reactiona romanii la aceasta?; Cat este de strategic pentru imaginea Connex sa faca tam-tam in jurul unei culori de care se va debarasa cat de curand, eforturile de "inrosire" ale marcii fiind deja evidente?

In primul rand, optiunea grecilor pentru acest verde exista, oficial, de aproape doua luni. Asa cum scria BUSINESS Magazin intr-una din editiile anterioare, Cosmote a anuntat noua identitate sub culoarea verde-crud inca de la sfarsitul lunii octombrie, pentru toate cele cinci piete in care opereaza.

Business Magazin

Sursa: Business Magazin



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.