Prima parte a investitiei se va concretiza la Timisoara, unde va fi deschis primul magazin de tip hypermarket. Reteaua pe care compania germana vrea sa o dezvolte in tara noastra va cuprinde cel putin zece magazine de acest tip, care se vor deschide in urmatorii cinci ani, iar valoarea investitiei depaseste 30 de milioane de dolari. Oferta hypermarketurilor grupului german include peste 50.000 de produse alimentare si nealimentare, iar suprafata magazinelor respective depaseste 6.000 de metri patrati si poate ajunge la 8.000 de metri patrati.
Diferenta intre magazinele grupului Metro este insa substantiala. De exemplu, hypermarketurile Real, spre deosebire de Metro Cash&Carry, sint axate exclusiv pe oferta de retail. Mai exact, din aceste magazine vor putea cumpara doar persoanele fizice si nu se vor putea face achizitii angros, ci numai en-detail. Magazinele Real pun accent pe produsele alimentare proaspete, dar ofera si aparate electrocasnice, produse pentru casa, articole sport sau materiale textile. La intrarea in fiecare magazin va fi amenajata o galerie comerciala, care va include firme mici de vinzare cu amanuntul si o zona destinata restaurantelor.
Potrivit reprezentantilor grupului, Romania face parte dintr-un plan amplu de dezvoltare a companiei spre estul si sud-estul Europei. In acest plan mai sint cuprinse tari precum Rusia, Ucraina si Bulgaria, mai ales ca zona aceasta devine din ce in ce mai puternica din punct de vedere economic.
Despre autor:

Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
Top 5 motive pentru care un client renunță la magazinul sau la brandul preferat
Sursa: retail.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Un oraș din Italia le dă apă cu porția oamenilor. Locuitorii nu mai au voie...
Sursa: wall-street.ro