Un studiu realizat de Samuel McClure si Read Montague dezvaluie lucruri interesante despre sucurile eternilor rival Pepsi si Coca-Cola.

„Pepsi este mai dulce decat Coca-Cola. In plus, are o vaga aroma de citrice (...) Pepsi este in mod clar avantajat la un simplu test de degustare, pentru ca aroma lui se mentine mai mult”, crede jurnalistul american Malcolm Gladwell, citat de Business Insider. Ce alte diferente sunt intre cele doua bauturi racoritoare?

Unii consumatori de bauturi racoritoare si-au stabilit deja preferintele intre Coca-Cola si Pepsi, dar sunt destui si din categoria celor care nu-si dau seama ce diferenta este intre cele doua.

Din punct de vedere nutritional, Pepsi are putin mai mult zahar, mai multe calorii si cafeina, iar Coca-Cola are mai mult sodiu.

Compania Pepsi mai produce si diferite snacksuri care-i asigura venituri mai mari decat cele obtinute de Coca-Cola. Diferenta clara dintre cele doua branduri o face insa promovarea. Coca-Cola plateste aproape dublu pentru publicitate.

Cota de piata:

Coca-Cola - 42%
Pepsi - 31%

Venituri anuale

Coca-Cola- 35,4 miliarde de dolari
Pepsi-Cola - 57,88 miliarde dolari

Publicitate
Coca-Cola cheltuieste aproximativ 2 miliarde de dolari pe publicitate si marketing
Pepsi - 1,1 miliarde

Citeste si:
Coca-Cola abordeaza problema obezitatii in spoturile publicitare


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.