BVB incearca astfel sa atraga noi companii in piata principala, dupa ce din aprilie 2008 si pana in prezent nu a mai fost realizat niciun IPO de succes al unei companii private. Oferta publica initiala realizata de Teraplast (TRP) este ultimul exemplu pozitiv in acest sens, scrie Wall-Street.ro.
Tarifele percepute de BVB variau in functie de marimea companiei si puteau ajunge la cateva zeci de mii de lei. De asemenea, Bursa de la Bucuresti mai percepe si un comision de 0,135% din valoarea ofertelor publice initiale de vanzare.
Citeste mai mult pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Care sunt tipurile de concediu pe care ți le poți lua ca angajat în România
Sursa: wall-street.ro