Majoritatea autostrazilor finalizate in acest an, precum si lucrarile la mai multe drumuri nationale au fost realizate, in mare parte, pe banii constructorilor,
CNADNR a ajuns la final de 2012 sa inregistreze datorii totale de 963,4 milioane de lei catre mai multi constructori. In plus, seful CNADNR, Mircea Pop, a declarat, intr-un interviu ca in bugetul pe 2013 compania va avea 1,4 miliarde de lei pentru investitii, din care 500 de milioane vor fi folositi pentru a plati lucrari realizate in 2012.

Cea mai mare datorie, de circa 230,8 milioane lei, o avea CNADNR fata de firma italiana Astaldi, potrivit hotnews.ro.

Lista datoriilor Guvernului

- 158,5 milioane lei pentru tronsonul Cernavoda - Medgidia (A2),
- 33,7 milioane lei pentru tronsonul Medgidia-Constanta (A2),
24,2 milioane lei pentru reabilitarea DN66 Petrosani-Baru si 14,2 milioane lei pentru reabilitare DN79 Arad-Oradea.
- 63,8 milioane lei pentru autostrada de centura a municipiului Constanta (A4),
- 61,7 milioane lei pentru reabilitarea DN1C, Dej-Baia Mare,
- 24,3 milioane lei pentru autostrada Timisoara - Arad.
- 94,7 milioane lei pentru lucrarile prestate in cadrul reabilitarilor pe DN12 si DN15, mai scrie Finantistii.ro.
- Euroconstruct Trading '98 (controlata de Dan Besciu si Sorin Vulpescu) are de incasat 93,2 milioane lei pentru lucrarile la autostrada Bucuresti-Brasov.
- Bechtel lucreaza inca la tronsonul Suplacu de Barcau - Bors, parte din Autostrada Transilvania dar tot are de primit 182 milioane lei.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.