Altex a vandut in cele trei zile de campanie Black Friday, impreuna cu Mediagalaxy, produse de 15 milioane de euro, iar Flanco de circa 12,1 milioane euro, au anuntat retailerii.

"In topul vanzarilor s-au situat televizoarele LED, frigiderele, masinile de spalat, urmate de laptopuri si tablete. Din cele trei zile de vanzari, cel mai mare volum a fost inregistrat in prima zi, pe 23 noiembrie, cand vanzarile au ajuns la 6 milioane de euro", a comunicat Altex, intr-un comunicat, transmite MEDIAFAX.

Flanco a anuntat ca a avut vanzari de 55 milioane lei (12,1 milioane euro la cursul BNR de vineri). Cele mai cautate produse au fost televizoarele cu ecran plat, notebook-urile, tabletele, aparatele foto, masinile de spalat si produsele electrocasnice incorporabile.

Ceilalti retaileri nu au anuntat la aceasta ora vanzarile de Black Friday.

Numarul mare de vizitatori a blocat site-urile unor retaileri, alte pagini au functionat cu dificultate, iar in cazul unor magazine stocurile multor produse s-au epuizat chiar dupa primele ore ale zilei de vineri. De asemenea, unele magazine fizice de electronice si electrocasnice au fost vineri aglomerate.

Conceptul Black Friday, preluat de pe piata americana, marcheaza intrarea in sezonul de cumparaturi de iarna prin acordarea de reduceri semnificative de preturi, in general pentru o zi.

Citeste si
Latura intunecata a Black Friday: 7 cazuri in care consumerismul a luat-o razna


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.