Succesul neasteptat de care s-a bucurat jocul creat de catre Rovio a condus la aparitia unei bauturi racoritoare, pe punctul de a detrona popularitatea si numarul de vanzari al brandurilor Coca-Cola sau Pepsi Co, potrivit Wall-Street.ro.
Bautura carbogazoasa lansata pe piata din Finlanda a reusit intr-un timp foarte scurt sa bata la vanzari gigantii de pe piata de profil care produc sucurile baza de Cola.
Producatorul si-a propus sa extinda disponibilitate noii bauturi cu gust de fructe si pe pietele din Australia si Noua Zeelanda.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro