Succesul neasteptat de care s-a bucurat jocul creat de catre Rovio a condus la aparitia unei bauturi racoritoare, pe punctul de a detrona popularitatea si numarul de vanzari al brandurilor Coca-Cola sau Pepsi Co, potrivit Wall-Street.ro.
Bautura carbogazoasa lansata pe piata din Finlanda a reusit intr-un timp foarte scurt sa bata la vanzari gigantii de pe piata de profil care produc sucurile baza de Cola.
Producatorul si-a propus sa extinda disponibilitate noii bauturi cu gust de fructe si pe pietele din Australia si Noua Zeelanda.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro