Business30 Octombrie 2012

Lectura de un minut

Romanii au alocat, in medie, in 2011, 20 de euro pentru asigurari de viata, in timp ce fiecare cetatean german a alocat circa 1.042 de euro pentru acelasi tip de cheltuiala.

In ciuda acestei discrepante majore, tendintele demografice arata faptul ca asigurarea de viata devine din ce in ce mai importanta pentru populatie, relateaza capital.ro.

"Pe masura ce societatile imbatranesc datorita cresterii sperantei de viata pe de-o parte si ca urmare a scaderii natalitatii pe de alta parte, cererea pentru produse private de economisire va continua sa creasca si in viitor", a spus Michael Heise, economist sef si director de Dezvoltare in cadrul grupului Allianz.

Primele platite la nivel mondial, in 2011, pentru asigurari de viata se ridicau la 1,7 trilioane de euro. Astfel, in anul 2011, fiecare cetatean german a cheltuit in medie 1.042 euro pentru asigurari de viata, in vreme ce un cetatean al SUA a cheltuit echivalentul a 1.270 euro, iar in Japonia suma este chiar mai mare, ajungand la 2.183 euro anual.

Citeste si:
Agricultorii italieni, disperați. Îi vor înapoi de urgență pe...
Agricultorii italieni,...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.