Proiectul intra astfel in concurenta cu peste 50 de magazine specializate, mizand insa pe vanzari ridicate datorita gamei variate de produse.
In prima faza Kidz.ro a fost un proiect online de publishing dedicat parintilor. Incepand cu 2008, anul inceperii crizei economice, Internet Corp. a decis sa se concentreze exclusiv pe brandurile cele mai importante din portofoliu – Wall-Street.ro, Kudika si Garbo. Proiectele lansate de putin timp la acel moment, printre care si Kidz.ro, au fost inchise sau integrate in cadrul verticalelor de continut potrivite din punct de vedere al audientei, conform reprezentantilor Internet Corp.
Kidz a devenit o sectiune dedicata mamicilor si parintilor in cadrul Garbo.ro pana astazi, moment la care a redevenit un proiect de sine statator, nu de continut, ci de eCommerce, spune Liana Nicolae, project manager Kidz.ro.
Citeste mai mult pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că...
Sursa: kudika.ro
-
Eurowind Energy ia credit de la BCR și Erste Group pentru un parc eolian
Sursa: futurebanking.ro
-
Iohannis, despre abandonarea candidaturii lui Cîrstoiu la Capitală: „Nu este...
Sursa: wall-street.ro