Masura marcheaza deschiderea unui nou front in lupta dintre marile companii active pe internet, aceastea incercand sa-si foloseasca activele ca avantaj competitiv. Amazon a anuntat, saptamana trecuta, ca a inceput sa furnizeze imprumuturi retailerilor independenti care vand produse ale companiei, scrie Wall-Street.ro.
Decizia Google de a emite carti de credit, disponibile in Statele Unite in cateva saptamani si mai tarziu in alte tari, semnaleaza prima incercare a grupului de a folosi rezervele uriase de lichiditate pentru a-si sustine operatiunile cheie de cautare pe internet prin subventionarea liniilor de credit cu dobanzi reduse.
Google va oferi clientilor credit intre 200 de dolari si 100.000 de dolari pe luna pentru a plati folosirea Adwords, serviciu prin care sunt plasate mesaje langa rezultatele cautarilor online. Incasarile din Adwords au constituit cea mai mare parte a veniturilor de 37 de miliarde de dolari din publicitate raportate de Google anul trecut.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro