Masura marcheaza deschiderea unui nou front in lupta dintre marile companii active pe internet, aceastea incercand sa-si foloseasca activele ca avantaj competitiv. Amazon a anuntat, saptamana trecuta, ca a inceput sa furnizeze imprumuturi retailerilor independenti care vand produse ale companiei, scrie Wall-Street.ro.
Decizia Google de a emite carti de credit, disponibile in Statele Unite in cateva saptamani si mai tarziu in alte tari, semnaleaza prima incercare a grupului de a folosi rezervele uriase de lichiditate pentru a-si sustine operatiunile cheie de cautare pe internet prin subventionarea liniilor de credit cu dobanzi reduse.
Google va oferi clientilor credit intre 200 de dolari si 100.000 de dolari pe luna pentru a plati folosirea Adwords, serviciu prin care sunt plasate mesaje langa rezultatele cautarilor online. Incasarile din Adwords au constituit cea mai mare parte a veniturilor de 37 de miliarde de dolari din publicitate raportate de Google anul trecut.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro