Coca-Cola a evoluat cu 8% fata de anul precedent, cand compania crestea indicele cu doar 2%, pana la 77,8 miliarde dolari. Apple se situa in 2011 pe locul 8 si, in decurs de un an, a ajuns pe locul doi, brandul valorand 76,5 miliarde de dolari.
IBM a inregistrat o crestere de 8%, pana la 75,5 miliarde de dolari, scrie wall-street.ro.
O crestere importanta a inregistrat si Samsung, compania reusind sa-si creasca valoarea cu 40%, pana la 32,8 miliarde de dolari. De altfel Samsung este singura companie din top 10 care nu este din SUA.
Afla mai multe despre cele mai puternice companii din lume pe wall-street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Farmec vrea ajutor de stat pentru relocarea fabricii, dar nu este eligibilă:...
Sursa: retail.ro
-
Cele mai frumoase citate despre vacanța de vara
Sursa: garbo.ro
-
Squad Mobility, microcar-ul electric european care va schimba transportul urban
Sursa: green.start-up.ro
-
Review Samsung Bespoke Jet, aspiratorul care-ți face casa ”Monica clean”
Sursa: start-up.ro
-
Softbinator Technologies achiziționează Digital Tailors
Sursa: futurebanking.ro
-
Alimentul pe care Elena Gheorghe îl consumă în fiecare dimineață! Artista a...
Sursa: kudika.ro
-
Un nou aeroport ar putea fi construit în zona Galați-Brăila
Sursa: wall-street.ro