Coca-Cola a evoluat cu 8% fata de anul precedent, cand compania crestea indicele cu doar 2%, pana la 77,8 miliarde dolari. Apple se situa in 2011 pe locul 8 si, in decurs de un an, a ajuns pe locul doi, brandul valorand 76,5 miliarde de dolari.
IBM a inregistrat o crestere de 8%, pana la 75,5 miliarde de dolari, scrie wall-street.ro.
O crestere importanta a inregistrat si Samsung, compania reusind sa-si creasca valoarea cu 40%, pana la 32,8 miliarde de dolari. De altfel Samsung este singura companie din top 10 care nu este din SUA.
Afla mai multe despre cele mai puternice companii din lume pe wall-street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro