InternetCorp, publisherul Wall-Street.ro, a achizitionat de la Adulmec SRL proiectul Urbo.ro ce include peste 100.000 de locatii de companii si atrage circa 400.000 de vizitatori unici in fiecare luna.

Achizitia are, conform lui Mihai Seceleanu, CEO InternetCorp, trei ratiuni principale.

In primul rand reusim, prin achizitionarea Urbo.ro, sa atingem o audienta formata din oameni ce ies in oras, un site de entertainment pe care il vom putea monetiza prin publicitate tip display. Aceasta nisa lipsea din portofoliul InternetCorp si o adaugam celor de business, de stiri generaliste si lifestyle feminin”.

De asemenea, platforma permite InternetCorp extinderea ofertei de publicitate online, prin vanzarea de plasamente premium. Practic barurile, restaurentele, saloanele si toate celelalte companii prezente pe Urbo.ro vor putea plati o suma de bani (inca neanuntata - n.r.) pentru a beneficia de expunere suplimentara si pentru a fi mai vizible la cautarile de pe site - solutie care va fi implementata in perioada imediat urmatoare.

Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.