Achizitia are, conform lui Mihai Seceleanu, CEO InternetCorp, trei ratiuni principale.
“In primul rand reusim, prin achizitionarea Urbo.ro, sa atingem o audienta formata din oameni ce ies in oras, un site de entertainment pe care il vom putea monetiza prin publicitate tip display. Aceasta nisa lipsea din portofoliul InternetCorp si o adaugam celor de business, de stiri generaliste si lifestyle feminin”.
De asemenea, platforma permite InternetCorp extinderea ofertei de publicitate online, prin vanzarea de plasamente premium. Practic barurile, restaurentele, saloanele si toate celelalte companii prezente pe Urbo.ro vor putea plati o suma de bani (inca neanuntata - n.r.) pentru a beneficia de expunere suplimentara si pentru a fi mai vizible la cautarile de pe site - solutie care va fi implementata in perioada imediat urmatoare.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Noi centre comerciale în țară. Românii de la K2 Retail Properties deschid...
Sursa: retail.ro
-
Americanii care alimentează companiile din România cu energie nucleară proprie
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
#NOHACK Dictionary: Adware, pop-up-urile agasante care ne apar pe calculatoare
Sursa: start-up.ro
-
Blue Monday - Cea mai depresivă zi din an
Sursa: garbo.ro
-
Andreea Bănică, în costum de baie la munte: Cum a reacționat Lucian Mitrea...
Sursa: kudika.ro
-
Germanii de la Commerzbank ar putea accelera concedierile pentru a evita...
Sursa: wall-street.ro