Achizitia are, conform lui Mihai Seceleanu, CEO InternetCorp, trei ratiuni principale.
“In primul rand reusim, prin achizitionarea Urbo.ro, sa atingem o audienta formata din oameni ce ies in oras, un site de entertainment pe care il vom putea monetiza prin publicitate tip display. Aceasta nisa lipsea din portofoliul InternetCorp si o adaugam celor de business, de stiri generaliste si lifestyle feminin”.
De asemenea, platforma permite InternetCorp extinderea ofertei de publicitate online, prin vanzarea de plasamente premium. Practic barurile, restaurentele, saloanele si toate celelalte companii prezente pe Urbo.ro vor putea plati o suma de bani (inca neanuntata - n.r.) pentru a beneficia de expunere suplimentara si pentru a fi mai vizible la cautarile de pe site - solutie care va fi implementata in perioada imediat urmatoare.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro