Romancele sunt din ce in ce mai interesate de sapunuri, uleiuri sau creme naturale. Chiar si asa cosmeticele bio nu reprezinta mai mult de 10% din piata produselor de ingrijire corporala din Romania, relateaza stirileprotv.ro.
Majoritatea clientelor continua sa cumpere produse de la companii straine. O singura firma romaneasca, Farmec, si-a facut loc pe piata, aflandu-se in top 10 al companiilor de cosmetice din tara.
Producatorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a avut in primele sapte luni vanzari de 72,5 milioane de lei, in crestere cu 12,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul lansarii de noi game de produse, a anuntat luni compania, conform citynews.ro.
In ceea ce priveste tendinta sezonului, specialistii spun ca in aceasta toamna se poarta nuantele tari, stralucirea de diamant si luminozitatea. Rosul ramane cea mai vanduta culoarea a lacurilor de unghii, dar la moda sunt si albastru sau bordeaux.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Problemă majoră la Tesla Cybertruck. Toate modelele vândute trebuie să se...
Sursa: wall-street.ro