21 Septembrie 2012 in Business
 Statisticile arata ca in ultimii ani piata cosmeticelor din Romania a crescut cu aproape 20% si se apropie de un miliard de euro

Romancele sunt din ce in ce mai interesate de sapunuri, uleiuri sau creme naturale. Chiar si asa cosmeticele bio nu reprezinta mai mult de 10% din piata produselor de ingrijire corporala din Romania, relateaza stirileprotv.ro.

Majoritatea clientelor continua sa cumpere produse de la companii straine. O singura firma romaneasca, Farmec, si-a facut loc pe piata, aflandu-se in top 10 al companiilor de cosmetice din tara.

Producatorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a avut in primele sapte luni vanzari de 72,5 milioane de lei, in crestere cu 12,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul lansarii de noi game de produse, a anuntat luni compania, conform citynews.ro.

In ceea ce priveste tendinta sezonului, specialistii spun ca in aceasta toamna se poarta nuantele tari, stralucirea de diamant si luminozitatea. Rosul ramane cea mai vanduta culoarea a lacurilor de unghii, dar la moda sunt si albastru sau bordeaux.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Este criza, dar trebuie sa aratam bine: Piata cosmeticelor a crescut cu 20%.


Ultima ora din Business pe 9AM