Toate valoreaza miliarde de euro si sunt americane.

AT&T

Pe locul al zecelea se afla operatorul de telecomunicatii AT&T, brandul acestuia fiind estimat la 44,5 miliarde de euro, scrie Wall-Street.ro.

AT&T este singura marca din top zece care a scazut in 2012, ea diminuandu-si valoarea de brand cu 0,1%.

In 2011, AT&T s-a clasat pe locul al saptelea in topul Eurobrand.

Johnson&Johnson

Pe pozita a noua, in urcare cu doua locuri comparativ cu 2011, se afla Johnson&Johnson, brandul farmaceutic fiind evaluat la 44,6 miliarde de euro.

Valoarea marcii a crescut in acest an cu aproximativ 5,5%.

McDonald’s

McDonald’s este brandul care ocupa locul al optulea in clasament, cu o valoare estimata la circa 45,8 miliarde de euro.

Anul trecut lantul fast-food se afla pe pozitia a sasea.

Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.