AT&T
Pe locul al zecelea se afla operatorul de telecomunicatii AT&T, brandul acestuia fiind estimat la 44,5 miliarde de euro, scrie Wall-Street.ro.
AT&T este singura marca din top zece care a scazut in 2012, ea diminuandu-si valoarea de brand cu 0,1%.
In 2011, AT&T s-a clasat pe locul al saptelea in topul Eurobrand.
Johnson&Johnson
Pe pozita a noua, in urcare cu doua locuri comparativ cu 2011, se afla Johnson&Johnson, brandul farmaceutic fiind evaluat la 44,6 miliarde de euro.
Valoarea marcii a crescut in acest an cu aproximativ 5,5%.
McDonald’s
McDonald’s este brandul care ocupa locul al optulea in clasament, cu o valoare estimata la circa 45,8 miliarde de euro.
Anul trecut lantul fast-food se afla pe pozitia a sasea.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
Tigers Summit 2024: România în viziunea a trei investitori locali
Sursa: start-up.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
SGR la Kaufland: retailerul oferă încă o dată valoarea voucherului cu...
Sursa: retail.ro
-
Bucureștiul are 8 intersecții „inteligente” noi. Unde se află semafoarele de...
Sursa: wall-street.ro
-
Etalare de Tarot: Ce secret iese la suprafață?
Sursa: kudika.ro