AT&T
Pe locul al zecelea se afla operatorul de telecomunicatii AT&T, brandul acestuia fiind estimat la 44,5 miliarde de euro, scrie Wall-Street.ro.
AT&T este singura marca din top zece care a scazut in 2012, ea diminuandu-si valoarea de brand cu 0,1%.
In 2011, AT&T s-a clasat pe locul al saptelea in topul Eurobrand.
Johnson&Johnson
Pe pozita a noua, in urcare cu doua locuri comparativ cu 2011, se afla Johnson&Johnson, brandul farmaceutic fiind evaluat la 44,6 miliarde de euro.
Valoarea marcii a crescut in acest an cu aproximativ 5,5%.
McDonald’s
McDonald’s este brandul care ocupa locul al optulea in clasament, cu o valoare estimata la circa 45,8 miliarde de euro.
Anul trecut lantul fast-food se afla pe pozitia a sasea.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro