De asemenea, compania a lansat tableta Xperia S, conducerea Sony dorindu-si sa vanda 3.000 de astfel de tablete pana la finalul anului, scrie Wall-Street.ro.
“Lansam noua tableta atat in retailul clasic cat si in cel online. Estimam ca pana la finalul acestui an vom vinde circa 3.000 de unitati si ne propunem sa atingem o cota de 20% din piata premium”, a declarat Radulescu in cadrul primei conferinte de presa de la preluarea functiei.
Piata de tablete premium din Romania se ridica la circa 70.000 de unitati, in timp ce volumul total al acestor dispozitive se ridica la peste 140.000 de unitati, conform datelor Sony.
“Este o piata dinamica, unde s-au inregistrat cresteri de pana la trei ori mai mari fata de anul trecut”, a mai declarat managerul.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro