De asemenea, compania a lansat tableta Xperia S, conducerea Sony dorindu-si sa vanda 3.000 de astfel de tablete pana la finalul anului, scrie Wall-Street.ro.
“Lansam noua tableta atat in retailul clasic cat si in cel online. Estimam ca pana la finalul acestui an vom vinde circa 3.000 de unitati si ne propunem sa atingem o cota de 20% din piata premium”, a declarat Radulescu in cadrul primei conferinte de presa de la preluarea functiei.
Piata de tablete premium din Romania se ridica la circa 70.000 de unitati, in timp ce volumul total al acestor dispozitive se ridica la peste 140.000 de unitati, conform datelor Sony.
“Este o piata dinamica, unde s-au inregistrat cresteri de pana la trei ori mai mari fata de anul trecut”, a mai declarat managerul.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Dosarul Mineriadei | Procurorii au mers acasă la Ion Iliescu
Sursa: wall-street.ro