Coca-Cola
Controversat sau nu, brandul Coca-Cola a reusit de peste 125 de ani sa isi pastreze intact “ingredientul secret” din spatele bauturii racoritoare, potrivit Wall-Street.ro.
Cunoscut este insa faptul ca numai doi directori de la varful companiei stiu de fapt care este secretul din spatele bauturii pe baza de coca, iar pentru a evita expunerea ei nu circula niciodata impreuna si nu sunt vazuti deloc in spatii publice impreuna.
Apple
Inca din momentul in care Apple a inceput sa devina un nume important pe piata de profil, Steve Jobs a urmarit ca intreaga activitate pe care o desfasoara sa fie tinuta cat mai departe de ochii presei, ai concurentei si ai curiosilor.
Strategia companiei americane a dat roade, pentru ca de la lansarea celei de-a doua generatii iPhone zvonurile despre viitoarele echipamente sa se raspandeasca atat de mult si de repede incat popularitatea companiei sa creasca spectaculos.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro