Volumul vanzarilor Heineken in Romania a crescut cu 6% in perioada ianuarie-iulie 2012. Pe de alta parte, preturile au fost limitate de concurenta dura de pe piata.

Conform stirileprotv.ro, reprezentantii producatorului olandez au anuntat: "Volumul din Romania a crescut cu un procentaj mediu de o singura cifra, usor sub cresterea de 7% inregistrata la nivelul pietei berii. (...) In pofida avansului semnificativ al vanzarilor in volum, piata foarte competitiva a limitat preturile".

De asemenea, vanzarile in Europa Centrala si de Est au crescut cu 5,7% in prima parte a anului datorita performantelor solide din Rusia, Polonia, Romania, Austria, Bulgaria si Belarus. Ca volum, Heineken a vandut 26,8 milioane hectolitri de bere.

In ceea ce priveste profitul producatorului olandez de bere, acesta a fost mai redus in Polonia si Romania, insa a ramas stabil in Rusia. Veniturile au urcat la 1,58 miliarde euro, iar profitul inainte de dobanzi si taxe a scazut cu 27%, pana la 114 milioane euro, potrivit stirileprotv.ro.

Citeste si:
Cîțu: România va evita recesiunea, iar economia își va reveni
Florin Cîțu: România va evita...
Citeste si:
Primele semne de sarcina
Primele semne de sarcina


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.