Din valoarea totala eligibila a cererii de finantare, de 248,1 milioane euro, cofinantarea de la Uniunea Europeana prin contributia nerambursabila din Fondul de Coeziune este de 210,9 milioane euro, iar 37,2 milioane euro reprezinta fonduri de la bugetul de stat, se arata intr-un comunicat al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii (MTI).
Proiectul vizeaza proiectarea, supervizarea si constructia unei autostrazi, de doua benzi pe sens, intre Timisoara si Lugoj, in lungime de 25,6 km, si a unei variante de ocolire a orasului Timisoara la standard de autostrada in lungime de 9,5 km, potrivit MEDIAFAX.
Proiectul prevede constructia a 13 poduri, 19 pasaje, doua noduri rutiere si trei zone de parcare si servicii.
Prin constructia autostrazii Timisoara - Lugoj si a variantei de ocolire a orasului Timisoara se estimeaza o reducere a timpului de calatorie la 18,3 minute si o crestere a vitezei medii de deplasare la 115 km/h.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro