Investitia unor companii intr-un logo sau rebranding face parte dintr-o strategie de pozitionare pe piata, iar marile grupuri ajung sa plateasca sume fabuloasepentru “remodelarea” reprezentarii grafice.

Logourile Coca-Cola si Google

Atat logoul Coca-Cola cat si cel al gigantului IT american Google au fost gratis si nu le-a costat niciun ban pe cele doua companii.

In cazul brandului Coca-Cola, logo-ul a fost creat de catre contabilul celui care a inventat reteta bauturii carbogazoase – John Pemberton. Frank Mason Robinson a realizat reprezentarea grafica a Coca-Cola in anul 1885 si inca de atunci si-a pastrat aceeasi forma si culoare, scrie Wall-Street.ro.

De cealalta parte, primul logo folosit de Google a fost desenat in 1998 de catre Sergey Brin, unul din cofondatorii companiei americane. De atunci si pana acum, reprezentarea grafica a companiei a suferit mici adaptari, insa conceptul original a ramas acelasi.

Google, companie infiintata in 1998, numara in prezent circa 55.000 angajati la nivel global si are venituri de peste 38 miliarde dolari.

Logoul Twitter

Reprezentarea grafica a Twitter, una din cele mai active retele de socializare din lume cu peste 500 de milioane de utilizatori, a costat nici mai mult nici mai putin de 15 dolari.

Pana in prezent, logoul Twitter a trecut prin trei stadii de design, primul fiind lansat in 2006, al doilea – si cel in valoare de 15$ - in 2010, iar logoul din prezent folosit din luna iunie a acestui an.

Pentru o companie care deruleaza afaceri de peste 150 milioane de dolari in prezent, la sase ani de la lansare, suma este cu adevarat nesemnificativa.

Cititi intregul articol pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.