Veniturile s-au majorat in special in regiunea Asia-Pacific (+45%), dar si in Europa (+37,3%) si pe continentul american (+31%), a indicat grupul. De asemenea, in Italia, vanzarile au crescut cu 27%. Vanzarile cu amanuntul, care reprezinta "baza strategiei grupului", au contribuit cu 80,6% la vanzarile totale din primul semestru, cu o cifra de afaceri de 1,229 miliarde de euro, mai mare cu 47,2% in raport cu 2011, mentioneaza comunicatul, citat de hotnews.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Alina Rachieru, Pineberry: Mulți români caută și cumpără produse doar la preț...
Sursa: retail.ro
-
StepFWD lansează înscrierile pentru cohorta 2022 a pre-acceleratorului
Sursa: start-up.ro
-
Fuergy, slovacii care vor să aducă independența energetică în Europa
Sursa: green.start-up.ro
-
Etalare de Tarot: Ce cumpănă treci în iunie 2022?
Sursa: garbo.ro
-
Visa și Western Union lansează WU+ în România și Germania
Sursa: futurebanking.ro
-
Zece schimbări care te pot surprinde în sarcină
Sursa: kudika.ro
-
Cercetătorii au descoperit un tratament experimental eficient în tratarea...
Sursa: wall-street.ro