Un studiu realizat de Unlock Market Research a dezvaluit pentru al doilea an consecutiv brandurile care ii fascineaza pe romani.

Ferrari se mentine in 2012 pe prima pozitie in topul celor mai fascinante 50 de branduri, potrivit unui comunicat de presa.

Primele zece marci care conduc cea de-a doua editie a clasamentului sunt:

1. Ferrari;
2. Jack Daniel’s;
3. Axe;
4. Durex;
5. Stella Artois;
6. Heineken;
7. Harley-Davidson;
8. Rom;
9. Porsche;
10. Zara.

“Constatam o dinamica mai mult decat interesanta de la un an la altul. Unele marci au stralucit mai puternic in 2012 comparativ cu 2011 si au impins la baza topului marcile care nu au «fascinat» la fel de mult in acest an”, arata Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.

Topul de fascinatie nu are legatura cu puterea marcii in piata, din acest motiv in top nu intalnim intotdeauna cele mai bine vandute sau mai influente brand-uri.

“Am realizat acest studiu pentru ca am vrut sa vedem in ce consta fascinatia pe care unele branduri o exercita asupra noastra. Rezultatele studiului de anul acesta ne reconfirma faptul ca romanii continua sa viseze!”, spune Marta Usurelu, actionar majoritar si redactor sef al revistei Biz.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.