Comisia Europeana vrea sa schimbe fata cumparaturilor virtuale si sa introduca "dreptul de a fi uitat". Cu alte cuvinte, clientul poate solicita expres stergerea tuturor informatiilor imediat dupa tranzactie, relateaza stirileprotv.ro.
Companiile vor fi obligate orii se stearga toate elementele vitale automat, ori clientul sa fie informat in 24 de ore dupa un presupus atac. Magazinele online vor fi nevoite sa-si imbunatateasca sistemele de securitate.
Regulamentul este dezbatut acum in toate tarile membre. Dupa ce va fi adoptat de Parlamentul European va fi obligatoriu pentru toate statele comunitare.
Citeste si: Cum sa.... previi fraudele de card?
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro