Comisia Europeana vrea sa schimbe fata cumparaturilor virtuale si sa introduca "dreptul de a fi uitat". Cu alte cuvinte, clientul poate solicita expres stergerea tuturor informatiilor imediat dupa tranzactie, relateaza stirileprotv.ro.
Companiile vor fi obligate orii se stearga toate elementele vitale automat, ori clientul sa fie informat in 24 de ore dupa un presupus atac. Magazinele online vor fi nevoite sa-si imbunatateasca sistemele de securitate.
Regulamentul este dezbatut acum in toate tarile membre. Dupa ce va fi adoptat de Parlamentul European va fi obligatoriu pentru toate statele comunitare.
Citeste si: Cum sa.... previi fraudele de card?
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro