22 Aprilie 2012 , 11:27 in Business
RCS&RDS a anuntat ca nu mai difuzeaza Antena 1 si Antena 3 pe platforma de satelit Digi, intrucat compania de telecomunicatii nu mai poate accepta sa plateasca peste 7 milioane de euro pe an.

Suma despre care este vorba ar fi fost solicitata de Antena Group pentru difuzarea prin satelit a celor doua televiziuni.

Potrivit unui comunicat transmis, "RCS & RDS nu poate accepta sa plateasca peste 7 milioane de Euro pe an, suma solicitata de Antena Group in cadrul unei somatii trimise cu doar cateva saptamani in urma, pentru difuzarea prin satelit a canalelor grupului, intre care Antena 1 si Antena 3, pe care chiar reprezentantii Antena Group le-au declarat in mod repetat ca fiind libere la retransmisie (must carry)."

RCS&RDS precizeaza ca cele doua posturi au fost declarate in mod repetat ca fiind libere la retransmisie, potrivit principiului "must-carry" din legislatia audiovizualului, chiar de catre reprezentantii Antena Group.

De asemenea, compania RCS&RDS spune ca, impotriva vointei sale, a fost obligata sa intrerupa difuzarea acestor canale, intrucat Antena Group i-a retras acordurile de difuzare.

"Antena Group nu a acceptat prelungirea datei limite a somatiei, amenintand cu recurgerea la actiuni legale, inclusiv plangeri penale. In aceste imprejurari, RCS&RDS considera ca responsabilitatea pentru privarea abonatilor sai de posibilitatea vizionarii acestor canale revine exclusiv Antena Group", mai spune RCS&RDS.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului RCS&RDS renunta la difuzarea Antena 1 si Antena 3 pe platforma Digi.


Ultima ora din Business pe 9AM