"Masurile anuntate miercuri reprezinta un pas important spre o companie Yahoo! mai mica, mai rapida, mai profitabila si mai bine echipata pentru a inova la fel de rapid cum cer clientii si industria de profil", a declarat directorul general Scott Thompson, conform MEDIAFAX.
El a aratat ca intentia Yahoo! este revenirea la obiectivul sau principal, de a pune pe primul loc utilizatorii si furnizorii de publicitate.
Yahoo!, care la sfarsitul anului trecut avea 14.000 de angajati, va realiza in urma concedierilor economii anuale de 375 de milioane de dolari. Compania va inregistra in trimestrul al doilea costuri de 125-145 de milioane de dolari, ca urmare a restructurarii.
Unii analisti sunt sceptici in privinta eficientei concedierilor, care au fost in mare parte anticipate.
"Nu poti sa revii la cresterea veniturilor prin concedieri. Oamenii vor sa vada un plan si previziuni referitoare la cresterea veniturilor", a declarat Colin Gillis, analist la BGC Partners.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro