La doar doua zile distanta (30 martie) de la schimbarea automata a paginilor create pe Facebook in toata lumea, o treime din paginile romanesti de Facebook au trecut la formatul Timeline.

Din top 100 pagini romanesti de Facebook cu cel mai mare numar de fani, 40 au adoptat formatul Timeline, informeaza Cele mai mari branduri care au adoptat noul format Timeline pentru pagini sunt: Kiss FM, Lidl Romania, Pepsi Romania, Asiguratorii.ro, Fashiondays.ro si KFC Romania.

Majoritatea paginilor care au adoptat formatul Timeline au facut-o in prima jumatate a lunii martie (75%) in timp ce 25% au adoptat Timeline-ul in partea a doua a lunii. In medie, ritmul adoptarii Timeline-ului pe paginile romanesti a fost dublu in prima jumatate a lunii fata de cea de-a doua.

Rata de adoptie a acestui format in paginile monitorizate de serviciile Facebrands este mai mica in Romania in acest moment fata de Marea Britanie, unde deja jumatate din paginile monitorizate de Fanalyzer.co.uk au adoptat acest format.

Timeline este noul format pentru pagini si profiluri de utilizator introdus de Facebook pentru a le permite utilizatorilor si brandurilor sa-si filtreze mai eficient elementele pe care vor sa le impartaseasca cu prietenii/fanii. Incepand cu 30 martie 2012, toate paginile de Facebook vor fi afisate automat in acest nou design intitulat “Timeline”.

In formatul Timeline, brandurile au un element vizual principal, numit “cover photo”, pot adauga o istorie a brandului incluzand si momentele importante de dinaintea crearii paginii de Facebook, iar administratorii pot sa blocheze in partea de sus a paginii, timp de o saptamana, unul din mesajele publicate pe pagina prin optiunea “pin”.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.