Campania care a fost conceputa pentru firma Kotex, a presupus studierea posturile mai multor femei si identificarea obiectelor care le inspira pe acestea. Acestea obiecte au fost sursa de inspiratie pentru crearea unor obiecte personalizate de catre reprezentatii agentiei.
Pentru a primi obiectele respective femeile trebuiau doar sa posteze imagini cu acestea pe Pinterest, iar cei de la Smoyz le trimiteau impreuna cu alte produse de la Kotex.
Citeste integral pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Una dintre cele mai mari țări din America de Sud rupe legăturile diplomatice...
Sursa: wall-street.ro