Actiunile Apple au atins pentru prima data pragul de 600 de dolari, la scurt timp dupa lansarea celei de-a treia generatii a iPad pe pietele asiatice, tableta fiind intampinata, in tari ca Australia si Hong Kong, cu cozi de sute de persoane.

Analistii care au studiat produsul au anuntat ca principalii furnizori de componente pentru noul iPad au ramas, la fel ca la cele doua modele anterioare, Qualcomm, Broadcom si Samsung Electronics - principalul rival al Apple pe piata smartphone-urilor si tabletelor.

Noul iPad nu a mai fost propus pietei ca un produs revolutionar, asa cum fusesera prezentate celelate doua generatii, ci ca o evolutie fireasca a modelului, cu procesor mai puternic, ecran cu o mai buna rezolutie si calitate a imaginii si o camera digitala mai performanta, scrie MEDIAFAX.

[VIDEO] Noul iPad a fost lansat. Lumea il asteapta in magazine

Fanii Apple s-au grabit sa cumpere iPad 3, fiind remarcate cozi de sute de persoane in Sydney, Hong Kong sau Tokyo.

Totusi, multimile de entuziasti adunate in fata magazinelor au fost mai restranse decat la alte lansari ale Apple din ultimii ani.

"iPad este deja un produs destul de matur si destul de greu de revolutionat mai departe. Noua versiune este un pic mai grea decat predecesoarele si cred ca clientii din Asia vor fi atenti la acest aspect. In viitor, cred ca Tim Cook va trebui sa lanseze un nou produs pentru a-si pune cu adevarat amprenta asupra companiei. Ar putea fi, spre exemplu, un iPad mai mic, cu o durata de viata mai indelungata a bateriei", comenteaza un analist al IDC Hong Kong.

Entuziasmul generat de lansarea iPad 3 a impins actiunile Apple la 600,01 dolari in sedinta de joi pe bursa de la New York, un nou maxim istoric, la aproximativ o luna dupa ce titlurile companiei au urcat in premiera la 500 de dolari.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.