Pe 22 noiembrie 2005, la ora 10:00, revista Link in, parteneriat cu DotCommerce si Camera de Comert si Industrie Bucuresti, organizeaza “Doing Business Online” - un seminar despre cum sa-ti construiesti un magazin virtual profitabil si cum sa-ti dezvolti o afacere pe Internet.

Evenimentul are ca scop medierea unei intalniri intre furnizorii de solutii de e-Commerce, administratorii si viitorii proprietari de magazine virtuale, agentiile de web-design, online advertisers si presa, in vederea obtinerii unui dialog constructiv pe marginea dezvoltarii unui business pe Internet.

"Doing Business Online" este structurat in doua parti, prima reprezentand un overview asupra pietei de e-Commerce la aproape 2 ani de la implementarea standardului 3D Secure in Romania, prezentandu-se evolutia si cifrele de tranzactionare, precum si previziunile specialistilor asupra tendintelor pietei. Scopul acestei sectiuni este de aprofundare a realitatilor pietei in vederea luarii celor mai bune decizii de business de catre cei direct implicati in comertul electronic (administratorii de magazine virtuale).

A doua parte este un workshop intitulat "Cum iti construiesti un magazin virtual profitabil", care se adreseaza atat celor care vor sa se lanseze intr-un business online, cat si celor care detin deja un magazin virtual dar vor sa ii creasca profitabilitatea. Aceasta sectiune este construita ca un ghid de dezvoltare a unei afaceri "over the Internet", pornind de la caracteristicile fundamentale pe care trebuie sa le indeplineasca un site de e-Commerce, continuand cu publicitatea online (care va aduce vizitatori pe site si, implicit, potentiali clienti), cu alegerea partenerilor de plati, cu securitatea tranzactiilor atat pentru comerciant, cat si pentru cumparator si terminand cu frauda si modalitatile de combatere a acesteia.

Finalul intalnirii va culmina cu prezentarea unor studii de caz despre magazine virtuale romanesti de succes, in care proprietarii acestora vor prezenta problemele intampinate in implementarea solutiilor de comert electronic in propriul business. Aceasta ultima sectiune va constitui, practic, un schimb de experienta intre administratorii de magazine virtuale si cei care vor sa se lanseze intr-o afacere online.

Printre vorbitori se numara Marin Mitroi (Director RomCard), Madalin Matica (Director of European Operations DotCommerce), Gheorghe Bavro (Director adj. Directia Monetica si Canale la Distanta BRD-GSG), Radu Georgescu (Presedintele grupului GeCAD), Antonio Eram (Strategy & Development Director DotCommerce), Liviu Nicolescu (Director adj. Directia pentru Tehnologia Informatiei MCTI), Irina Tuturuga (Director Magazin Virtual Diverta), Teo Paduraru (Director Best Computers), Liviu Taloi (PR Manager eMag), Marius Dosinescu (Director AvantajNet), Doru Panaitescu (Online Sales Manager ARBO Media).

"Doing Business Online" este un eveniment organizat cu sprijinul: DotCommerce, CCIRB, BRD Groupe Societe Generale, AvantajNet, Pepsi, partenerii media fiind Realitatea TV, City FM, Rompres, ARBO Media si Top Business. Alaturi de 9AM si Wall-Street, printre parteneri media online se numara si Hotnews, Softpedia, ComunicateDePresa, ClubAfaceri, GhiseulBancar, Markmedia, E-Ziare, Newz, AdAcademy, AfterHours.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.