In Rusia, rata anuala de crestere este de doar 4% s-ar traduce valoric in incasari de 256,4 milioane dolari, in timp ce in Romania, o rata de crestere anuala de circa 15% se traduce in vanzari aditionale de 127 mil. dolari, potrivit Wall-Street.ro
De altfel, pentru multinationalele din domeniu, Romania reprezinta inca ultima piata mare din Europa, unde trebuie sa se dezvolte.
La nivel de regiune, datele Euromonitor arata ca natalitatea este in crestere in Estul Europei, in perioada 2005-2010, urcand de la 9,9, la 11,4 la mia de locuitori,
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro