In Rusia, rata anuala de crestere este de doar 4% s-ar traduce valoric in incasari de 256,4 milioane dolari, in timp ce in Romania, o rata de crestere anuala de circa 15% se traduce in vanzari aditionale de 127 mil. dolari, potrivit Wall-Street.ro
De altfel, pentru multinationalele din domeniu, Romania reprezinta inca ultima piata mare din Europa, unde trebuie sa se dezvolte.
La nivel de regiune, datele Euromonitor arata ca natalitatea este in crestere in Estul Europei, in perioada 2005-2010, urcand de la 9,9, la 11,4 la mia de locuitori,
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
George Burcea, moment controversat! De ce a izbucnit când a fost întrebat...
Sursa: kudika.ro
-
Tragedie șocantă în showbiz. Celebrele gemene Kessler au murit mână în mână,...
Sursa: garbo.ro