Google ar putea introduce un serviciu de cumparaturi online care sa promoveze livrarea in aceeasi zi, incercand sa atraga vizitatori de la rivali precum Amazon.com, potrivit Wall Street Journal (WSJ), preluat de Reuters.

Analistii estimeaza ca Google obtine circa 40% din venituri datorita vanzarilor efectuate de retaileri in urma unor cautari efectuate pe motorul de cautare al companiei, scrie MEDIAFAX.

Astfel, Google s-ar putea simti amenintat de serviciul Prime al Amazon.com, care garanteaza livrare gratuita in maximum doua zile in Statele Unite pentru orice produs pentru 79 de dolari pe an.

Tot mai multi utilizatori care adopta Amazon.com Prime renunta la cautarea produselor pe Google, care devine tot mai des o varianta "de rezerva" pentru consumatorii care nu gasesc ceea ce doresc sa cumpere pe Amazon.com, potrivit analistilor. Google domina inca segmentul cautarilor online din domeniul retail.

  • Ce face serviciul de retail online al Google?
Serviciul de retail online al Google nu va vinde produse direct clientilor, ci ii va directiona catre cele mai avantajoase oferte sau catre solutia care ofera cea mai rapida livrare, au afirmat sursele citate.

Compania vrea de asemenea sa creeze un serviciu de livrari care sa asigure onorarea comenzilor intr-una, maximum doua zile, contra unui comision, potrivit WSJ.

La crearea noului serviciu ar putea participa si compania de curierat United Parcel Service (UPS), noteaza publicatia americana.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.