Capitala conduce clasamentul celor mai activi utilizatori ai retelei de socializare Facebook, cuprinzand 32% din totalul utilizatorilor, urmata de Timisoara si Cluj, cu 5%.
Cele mai vizibile branduri pe reteaua de socializare sunt Pepsi, Lenor si Ursus.
De asemenea, conform unui infografic realizat pentru conferinta Social Network Strategy si facut public de Cristian Manafu, 40% dintre romani acceseaza Facebook de la serviciu, in timp ce 34% dintre utilizatorii romani acceseaza reteaua de pe terminalele mobile, in intervalul
dintre orele 20-22:00.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro