Capitala conduce clasamentul celor mai activi utilizatori ai retelei de socializare Facebook, cuprinzand 32% din totalul utilizatorilor, urmata de Timisoara si Cluj, cu 5%.
Cele mai vizibile branduri pe reteaua de socializare sunt Pepsi, Lenor si Ursus.
De asemenea, conform unui infografic realizat pentru conferinta Social Network Strategy si facut public de Cristian Manafu, 40% dintre romani acceseaza Facebook de la serviciu, in timp ce 34% dintre utilizatorii romani acceseaza reteaua de pe terminalele mobile, in intervalul
dintre orele 20-22:00.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții români antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
125 de milioane de euro profit pentru BCR în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
BCR anunță o creștere a profitului: creditele pentru companii au fost motorul...
Sursa: wall-street.ro