Asociatia Romana de Comunicatii Audiovizuale (ARCA), care reuneste cele mai importante televiziuni si radiouri din Romania, a realizat un Cod deontologic in sprijinul statiilor TV si radio, ce trebuie sa isi publice pe paginile lor de internet astfel de coduri, la solicitarea CNA.

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a adoptat, pe 14 aprilie, o decizie potrivit careia posturile de televiziune si radio trebuie sa publice pe paginile lor de internet, pana la 1 octombrie, propriile Coduri de conduita profesionala, astfel incat Consiliul sa poata sa identifice mai usor eventualele cazuri de ingerinta in politica editoriala.

Astfel, Asociatia Romana de Comunicatii Audiovizuale (ARCA) a publicat pe site-ul propriu Codul deontologic ARCA, care poate fi folosit de posturile TV si radio pentru a respecta decizia CNA.

"Codul a fost adoptat in 28 septembrie, prin decizia Consiliului Director al ARCA, si a fost promovat ca propunere pentru activitatea membrilor asociatiei, in sensul de a facilita adoptarea de coduri pentru fiecare statie in parte, ca sa raspunda deciziei CNA", a declarat vineri, pentru MEDIAFAX, George Chirita, directorului executiv al ARCA, scrie MEDIAFAX.

El a precizat ca fiecare membru ARCA poate sa foloseasca acest Cod deontologic ca atare sau il poate modifica. Potrivit lui Chirita, unii radiodifuzori au preluat deja pe site-urile lor Codul deontologic ARCA.

Codul deontologic poate fi consultat pe site-ul www.audiovizual.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.