Lucreaza in radio de 16 ani si de 11 in televiziune. La inceput era responsabil doar de propriile emisiuni, dar in ultimii ani s-a implicat in dezvoltarea unor produse media precum Kiss FM, Rock Fm sau Magic FM. Cititi un interviu cu Serban Huidu, director de programe Kiss FM si unul dintre realizatorii Cronicii Carcotasilor, despre in ce fel difera radioul de astazi fata de anii 90 si despre cum au schimbat criza si internetul radioul.

A inceput sa aiba emisiuni in 1995 la Radio 21, atunci cand “era mult mai boem”.

“Derulam caseta cu mana sau cu pixul, puneam muzica toata noaptea, nu aveam calculatoare, iar cand a aparut minidiscul a fost <<Wow, ce inventie!>>. Am facut radio intr-un studio destul de bine echipat. Era un studio al Radio 21 si aveam lucruri pe care altii nu le aveau. Dar nu era un radio profi, cum sunt acum unele. Piata era fragmentata si faceam bani in general. Erau radiouri mici si aservite. Faceam bani din tot felul de combinatii. Intre timp s-au mai schimbat pe ici, pe colo lucrurile”, a afirmat Serban Huidu.

De trei ani este directorul de programe al Kiss FM, post de radio lansat in 2003 prin rebranduirea Radio Contact si devenit intre timp unul dintre cele mai importante radiouri de pe piata locala. Insa Huidu se ocupa de dezvoltarea Kiss FM intr-o piata foarte dificila, in care veniturile de publicitate au scazut continuu de la inceputul crizei in 2008.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.