Ursus, Bergenbier, Coca-Cola, Adidas, Dacia si Ceresit au fost brandurile care au ramas in memoria consumatorilor in timpul meciului Romania-Franta, difuzat de TVR1, conform unui studiu realizat de Exact Cercetare si Consultanta, agentia de cercetare de piata a grupului de comunicare BBDO.

Astfel, Ursus, brandul cel mai bine memorat de catre public a fost mentionat de 6% dintre subiecti, Bergenbier de 5,5%, Coca-Cola (3%), Adidas (2,4%), Dacia (1,4%) si Ceresit (1,3%).

Urmatoarele branduri, conform mentionarilor spontane facute de catre intervievati, sunt: Heineken, Baumax, Pepsi, Borsec, Cosmote, Intersport, Orange, Suzuki, Cava d'Oro si Stanley Bet - toate cu procente de sub 1%.

Citeste mai multe despre acest subiect pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.