- Borsec, Poiana, Kandia, Gerovital, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar si Timisoreana sunt marcile care conduc in clasamentul celor mai puternice 50 branduri romanesti in 2011, conform studiului lansat astazi de catre revista Biz si Unlock Market Research in cadrul conferintei BrandRo.
Cinci dintre marcile aflate in primele 10 locuri in 2010 se afla si acum in aceeasi prima liga: Borsec, Poiana, Dorna, BCR , Dacia si Timisoreana. Meritul lor e acela de a nu fi oprit motoarele chiar daca au ajuns la plafonul de siguranta si de a-si calcula pasii in asa fel incat, in conditii de instabilitate economica, sa nu se abata de la valorile lor.
- Topul brandurilor de media
“Dinamica pietei romanesti face ca, de la an la an, in topul celor mai puternice branduri sa avem modificari substantiale si noi intrari in top, ceea ce ne arata ca brandurile romanesti depun constant eforturi pentru a se impune in mintea si in inima consumatorilor”, declara Marta Usurelu, redactor-sef Biz.
Studiul Unlock Market Research a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti al doilea an consecutiv, nu din perspectiva financiara, corporatista ci din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
“As dori ca la aceasta a doua ediție a topului sa fac un indemn la incredere in propriile forte, chiar daca mediul in care actionam ni se pare deseori neprietenos. Pentru ca daca unii dintre noi reusesc, chiar daca aceia sunt putini, inseamna ca se poate. Mai greu, cu mai mult efort, cu extrem de multa disciplina uneori sinonima cu incapatanare, dar se poate”, a declarat Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.
- Care este brandul tau preferat? Raspunde mai jos, pe forum sau pe pagina 9am.ro de Facebook.
Afli la Factory Bootcamp cum să transformi afacerea într-un brand
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro