Majoritatea brandurilor care vor influenta productia de stiri de peste zece ani s-au nascut odata cu Internetul. Insa printre numele care vor fi citate si in 2020 se numara si branduri vechi de peste 160 de ani cum este cotidianul american The New York Times, conform topului realizat de publicatia Business Insider.

  • The New York Times

Poate ca nu va mai fi tiparit in zece ani, dar brandul cu siguranta va exista. Pentru ca numele ziarului lansat in urma cu 160 de ani si produsul valoreaza prea mult pentru a disparea.

  • Twitter

Twitter este o platforma de distributie a stirilor in timp real pe care nicio companie de media nu o poate neglija. De exemplu, fotografia cu prabusirea avionului US Ariways pe raul Hudson din New York a fost transmisa pentru prima data pe Twitter.

  • Google

Google continua sa ramana lider in organizarea informatiei si gasirea acesteia. Iar Google News, chiar daca poate parea plictisitor pentru unii, este un produs cu o audienta uriasa.

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.