Saptamana aceasta, piata de publishing se imbogateste cu doua titluri: Maxim si Ce se intampla, Doctore?

Companiile de publishing ale Media Pro, Publimedia si PBR Publishing lanseaza doua noi reviste, incepand cu aceasta saptamana: Maxim si Ce se intampla, Doctore? Prima se adreseaza barbatilor, are o frecventa lunara si este editata sub licenta, detinatorul titlului fiind Dennis Publishing Ltd, unul dintre cei mai mari publisheri din lume. Iar cea de-a doua se adreseaza femeilor, fiind o productie locala.

Maxim, care este cea mai bine vanduta revista pentru barbati din lume, a creat un adevarat fenomen pe piata revistelor de gen existente pe plan mondial. Iar editia romaneasca, cea de-a 28-a editie internationala a publisherului vine sa consolideze pozitia acestuia de lider mondial in cadrul revistelor de lifestyle pentru barbati (audienta globala a titlului este de peste 17 milioane de cititori in 30 de tari).

Redactorul sef al editiei din Romania este Dragos Vasile, 31 ani, care a preluat aceasta pozitie dupa cea de Sef Serviciu Moravuri Usoare la saptamanalul Academia Catavencu. "MAXIM Romania e o revista de la noi din tara. Asta inseamna, in primul rand, continut editorial romanesc. In al doilea rand, inseamna femei celebre din Romania. In al treilea rand - umor de inspiratie locala. Nimic din ceea ce e romanesc nu ne este strain. Traim intr-o tara trista, plina de umor, iar din asta nu poate iesi decat o revista de ras, de citit, de colectie", spune Dragos Vasile.

Cat despre Ce se intampla, Doctore?, aceasta este prima revista de sanatate si frumusete din Romania si, in acelasi timp, primul brand transmedia (titlul si vedeta Oana Cuzino fiind "imprumutate" de la emisiunea de la Pro TV, in print). Segmentul pe care intra publicatia este cel mass-market, in care Publimedia mai detine un titlu, Acasa Magazin, lider de segment conform ultimei livrari de date SNA. "Ce se intampla, Doctore? se diferentiaza de celelalte reviste de sanatate de pe piata prin faptul ca are o vedeta pe coperta, proportia imagine-text este de 60%- 40%, are o retorica dinamica si include rubrici de sex, frumusete, moda, shopping si calatorii, care nu se regasesc in celelalte reviste de sanatate", spun editorii.

Spre deosebire de celelalte publicatii pentru femei, Ce se intampla, Doctore? se axeaza pe viata sanatoasa, trucuri ca sa arati si sa te simti bine, mentinerea energiei si a poftei de viata. Brandul se regaseste din august si la radio Info Pro.

"Avantajele de a avea un brand transmedia sunt acelea ca brandul este deja cunoscut din celelalte doua medii, daca unul dintre cele 3 produse are succes, au si celelalte".

Publicatia se adreseaza femeilor cu varste intre 18-35 de ani din mediul urban. Frecventa este lunara, are 144 de pagini si un format glossy color. Directorul editorial va fi Oana Cuzino. Revista va fi distribuita la nivel national, intr-un tiraj de 40.000 de exemplare.


Despre autor:

Business Magazin

Sursa: Business Magazin


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.