Cercetatorii de la Goldsmith College, din Londra, au declarat ca firmele pierd peste 4 miliarde de lire sterline anual, deoarece angajatii depun mai putin efort la locul de munca, din cauza utilizarii retelelor de socializare

Un sondaj realizat de furnizorul de servicii informatice HCL Technologies, intre peste 2.000 de angajati, releva ca tot mai multi sefi si directori de companii se tem ca, folosirea de retele de socializare de catre angajatii lor , le-ar putea strica reputatia, scrie thetelegraph.co.uk

"Este surprinzator sa vezi in zilele noastre cum angajatorii trateaza cu dezinteres dorintele angajatilor si le interzic sa intre pe site-uri ca Facebook", a declarat Vineet Nayar, CEO al HCL Technologies, firma care a realizat sondajul in Regatul Unit.

Specialistii le recomanda insa angajatilor "consumul cu moderatie" al retelelor de socializare, dar spun ca interzicerea accesului la site-uri precum Facebook nu poate sa aiba decat efecte negative pentru business.

In 2008, psihologi au afirmat ca angajatilor trebuie sa li se permita sa navigheze pe internet , deoarece utilizarea net-ului de fapt, face angajatii mai productivi, pentru ca le stimuleaza moralul si ajuta la reducerea stresului.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.