Orange Romania si Research in Motion (RIM) au anuntat lansarea comerciala a solutiei BlackBerry®, atat pentru clienti companii mari cat si pentru utilizatori individuali si companii mici, asigurand astfel o acoperire completa a necesitatilor diverse de comunicare ale clientilor.

Solutia BlackBerry Enterprise se adreseaza clientilor corporativi ce detin un server de e-mail propriu, cu angajati mobili ce au nevoie sa comunice permanent prin e-mail cu clientii companiei, cu colegii sau partenerii de afaceri, in timp real si in conditii de maxima securitate a transmisiei. Tehnologia BlackBerry este de tip "push" si permite receptionarea automata de mesaje e-mail si date pe terminalul mobil BlackBerry fara o conectare prealabila a utilizatorului la serverul de e-mail. Cand un e-mail ajunge pe server-ul de e-mail de la birou, acesta este directionat automat catre utilizatorul terminalului mobil BlackBerry. Cu BlackBerry, abonatii Orange pot primi si trimite e-mail-uri si de asemenea pot citi si retransmite fisierele atasate.

De asemenea, prin sincronizarea mobila a terminalului BlackBerry cu Outlook, clientii isi pot consulta calendarul pentru a vedea intalnirile stabilite si a convoca noi intalniri permitand astfel o gestionare mai eficienta a timpului, pot accesa informatii privind clientii firmei, ofertele de pret, stocurile disponibile, rapoartele de vanzari, pot naviga pe internet si de asemenea pot folosi terminalul mobil BlackBerry pentru apelurile de voce, acesta avand functionalitatile complete unui telefon mobil.

Companiile au asftel la dispozitie toate instrumentele necesare comunicarii in miscare intr-un singur terminal mobil, ceea ce inseamna o activitate mai eficienta, o imbunatatire a relatiei acestora cu clientii intrucat pot raspunde prompt cererilor acestora, o crestere a vanzarilor avand acces prioritar la noi oportunitati de vanzari oriunde s-ar afla si o imbunatatire a imaginii companiei prin folosirea unui sistem de comunicare interna si externa foarte performant.

Utilizatorii individuali si companiile mici au la dispozitie solutia BlackBerry pentru internet e-mail prin care beneficiaza de acces pana la zece conturi de e-mail, fara a fi necesara instalarea unui software de server. Orice abonat Orange poate comunica astfel prin e-mail, oricand doresc si oriunde s-ar afla, cu prietenii sau partenerii de afaceri. Orange pune la dispozitia clientilor sai un abonament de 35 USD/luna pentru solutia BlackBerry pentru internet e-mail, iar cei care aleg acest serviciu pana la 30 noiembrie 2005 beneficiaza o luna de trafic e-mail gratuit si terminal BlackBerry la pret special.

De asemenea, cei care au deja serviciul sau se aboneaza la Internet Dial-up sau Wirefree™ Broadband si opteaza pentru solutia BlackBerry pentru internet e-mail, beneficiaza de o reducere de 20% atat la abonamentul pentru solutia BlackBerry pentru internet e-mail, cat si pentru Internet Dial-up si Wirefree™ Broadband. Astfel, Orange ofera servicii integrate de e-mail. Clientii pot avea cu Orange contul de e-mail fix si accesul mobil in timp real la acesta prin solutia BlackBerry.

Richard Moat, Director Executiv Orange Romania declara: "Cu BlackBerry, Orange isi tine promisiunea de a oferi mobilitate deplina clientilor oricand doresc si oriunde s-ar afla, in tara sau in strainatate in tarile unde Orange are incheiate acorduri de GPRS roaming, pentru o comunicare mai eficienta atat in sectorul de afaceri cat si pentru timpul liber. Orange are cea mai mare acoperire si cea mai stabila retea de date mobile din Romania, asigurand astfel cea mai buna disponibilitate a serviciului. In momentul de fata BlackBerry functioneaza prin tehnologia GPRS, iar de la inceputul anului viitor, Orange va folosi viteza mult mai mare de transmisie permisa prin EDGE, aceasta urmand sa creasca in viitor prin tehnologia 3G."


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.