Dupa ce cladirile si drumurile au fost puternic afectate de cutremur, au avut loc caderi de electricitate iar retelele de telefonie mobila functionau doar intermitent, nenumarati oameni din Japonia si din lume, precum si serviciile de urgenta, au apelat la Twitter si la Facebook.
Cuvantul “cutremur” a avut o frecventa de 19.360 de tweeturi pe ora atunci cand a avut loc cutremurul si a ajuns la un varf de 35.430 de postari pe Twitter in jurul orei cand s-au trezit oamenii din Statele Unite, potrivit thedrum.co.uk. Pana la finalul zilei de 11 martie au fost postate 246.075 de tweeturi care contineau cuvantul “cutremur”.
Google a publicat informatii si unelte pe pagina sa Google Crisis Response, la fel cum a facut si in cazul Haiti. Dupa ce Crucea Rosie nu a mai fost capabila sa primeasca cereri de a localiza familii in Japonia, Google si-a setat pagina People Finder, unde oricine putea introduce numele persoanei pe care o cauta.
Citeste integral pe Wall-street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj: 6 din 10 români vor cheltui până în 600 de lei pentru masa de Paște....
Sursa: wall-street.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro