Desi cafeaua face parte din viata de zi cu zi a fiecaruia dintre noi, consumul in Romania este unul dintre cele mai scazute din Europa, situandu-se intr-o medie de 2 kg/cap de locuitor. In tari precum Germania sau Austria consumul pe cap de locuitor depaseste 5 kg.
Un profil al consumatorului de cafea are intre 25 si 45 de ani, locuieste in mediul urban si are venituri medii sau ridicate. In anul 2010 consumatorii romani au savurat peste 950 de milioane de cesti de cafea prajita si macinata Jacobs, contribuind astfel la cresterea cotei de piata Jacobs, in acest segment, cu 2% (in valoare) in 2010 fata de 2009.
“Avand in vedere stilul modern de viata al oamenilor de astazi si tendinta acestora de a comunica tot mai mult prin telefon, internet, SMS, am considerat oportun sa facem inca un pas in demersul nostru de comunicare. Jacobs doreste sa le reaminteasca in aceasta primavara consumatorilor sai, ca se pot bucura de emotii si trairi unice in special in cadrul conversatiilor fata in fata la o cafea. Pentru ca nu poti imbratisa o fotografie, si pentru ca prin internet atingerile nu se simt, militam pentru intalnirile la o cafea cat mai dese, cat mai lungi si cat mai pline de emotie”, declara Andreea Bogdan Brand Manager Coffee R&G & Soluble.
Campania Jacobs “Traieste emotia fiecarei intalniri” acopera toate mediile ce au o afinitate crescuta pentru publicul tinta: panotajul stradal, atat in forma sa clasica, cat si in variantele cu impact sporit, presa scrisa si, desigur, internetul, pentru interactiunea directa cu consumatorii. In acest sens, Jacobs a lansat pe platforma online www.coffeechat.ro o noua provocare cu „aroma unica”: de a spune de ce sunt importante intalnirile fata in fata, la o cafea cu Alintaroma.
De asemenea, campania surprinde cu mesaje personalizate in locuri inedite, cum ar fi cabinele de proba din diverse magazine, pentru a le reaminti clientilor ca o rochie noua nu se vede prin telefon sau prin intermediul cutiilor de scrisori, spunandu-le ca scrisorile au farmecul lor, insa ele nu iti zambesc inapoi.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
30 Noiembrie: Ziua în care toamna își ia rămas bun. Venus în Săgetător...
Sursa: kudika.ro