Astfel, 45% dintre romani au cumparat aceleasi produse, dar in cantitate mai mica, 11,8% au cumparat produse mai ieftine, dar in aceeasi cantitate, iar 19,8% au cumparat produse mai ieftine si in cantitate mai mica, scrie Wall-Street.
Doar 22,8% dintre respondenti nu si-au modificat comportamentul de consum.
Efectele pe care criza economica le-a avut asupra familiilor respondentilor se refera la: cresterea preturilor (76,2%); reducerea salariului sau a castigurilor salariale (47,5%); pierderea locului de munca (17,4%); pierderea sau diminuarea beneficiilor extra-salariale (14,4%); cresterea ratelor la credite datorita devalorizarii leului (14,4%).
Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ pentru Bucuresti si orasele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 23 – 30 noiembrie 2010. Au fost intervievate telefonic 802 persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este ±3,45%.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro