Astfel, 45% dintre romani au cumparat aceleasi produse, dar in cantitate mai mica, 11,8% au cumparat produse mai ieftine, dar in aceeasi cantitate, iar 19,8% au cumparat produse mai ieftine si in cantitate mai mica, scrie Wall-Street.
Doar 22,8% dintre respondenti nu si-au modificat comportamentul de consum.
Efectele pe care criza economica le-a avut asupra familiilor respondentilor se refera la: cresterea preturilor (76,2%); reducerea salariului sau a castigurilor salariale (47,5%); pierderea locului de munca (17,4%); pierderea sau diminuarea beneficiilor extra-salariale (14,4%); cresterea ratelor la credite datorita devalorizarii leului (14,4%).
Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ pentru Bucuresti si orasele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 23 – 30 noiembrie 2010. Au fost intervievate telefonic 802 persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este ±3,45%.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Care sunt tipurile de concediu pe care ți le poți lua ca angajat în România
Sursa: wall-street.ro